Увага булінг!

Відповідальна особа за протидію булінгу в учнівському середовищі Конотопської ЗОШ I-III ступеня №14 –Мілевська Ніна Олександрівна, педагог – організатор

Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 5, ст.33)

Новоприйнятий Закон також передбачає низку штрафів за цькування.

Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.

Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 – 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

План заходів щодо запобігання та протидії булінгу на 2020-2021 навчальний рік

http://

Як захистити себе від булінгу?

  1. Зберігай спокій, дій хоробро та обійди ситуацію.
  2. Стримуй гнів.
  3. Говори спокійно і впевнено – дай агресоруможливістьзупинитися.
  4. Звернися по допомогу до дорослого, якому довіряєш (це може бути вчитель, психолог, директор).
  5. Повідом про булінг когось із дорослих анонімно.
  6. Поговори про це з своїм братом, сестрою, знайомими.

7.Відійди в сторону. Це не ознакаслабкості!

  1. Усунь провокативні фактори.

ПАМʼЯТАЙТЕ!

  • Ви маєте право відмовитисяробити те, до чоговаспримушують силою абообразливими, злими словами.
  • Вашавласністьналежитьтількивам.
  • Ви маєте право на допомогу.
  • Кожнадитинамає право жити вільно, у безпеці, відчуваючи тепло і любов!

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу

в Конотопській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 14

 Згідно Закону України « Про освіту», розділ І, статті 25, 26 керівник закладу освіти:
1. Здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
2. Розглядає скарги про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за заявами здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та приймає рішення за результатами розгляду таких скарг;
3. Сприяє створенню безпечного освітнього середовища в закладі освіти та вживає заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу;
4. Забезпечує створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі:
– з урахуванням пропозицій територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, служб у справах дітей та центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
5. Розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування; скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вживає відповідних заходів реагування;
6. Забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);
7. Повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.
Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.
Окрім цього, дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.
Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.

Зразок скарги на жорстоке поводження

з дитиною у навчальному закладі

ЗАЯВА

08 лютого 2019 року на перерві ______ПІП в присутності учнів словесно мене образила та нанесла тілесні пошкодження. Це призвело до нервового зриву, відмови бути присутнім на уроках. Звертаю Вашу увагу на те, що _____ПІП не вперше застосовує такий вид цькування по відношенню до мене та до інших учнів класу. Прошу вивчити факти, зазначені у заяві, та захистити мене від жорстокого поводження і психічного насилля з боку однокласниці __________ПІП.
Дата П.І.П.

Дії керівника закладу:
• Розглядає таке звернення та реєструє у журналі обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення;
• З’ясовує усі обставин булінгу відповідно до Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення, затвердженого спільним наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров’я України № 564/836/945/577;
• Скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. До складу такої Комісії можуть входити педагогічні працівники, (у тому числі психолог,) батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші зацікавлені особи.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.
Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.
Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.
Психологічний супровід таких осіб здійснює соціальний педагог у взаємодії із практичним психологом. З цією метою можна запровадити консультаційні години у практичного психолога і соціального педагога, скриньки довіри, оприлюднення телефонів довіри, зокрема:
– Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
– Гаряча телефонна лінія щодо боулінгу 116 000;
– Гарячая лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;
– Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
– Уповноважений Президента України з прав дитини 0 44 255 76 75;
– Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
– Національна поліція України 102. Новоприйнятий Закон передбачає низку штрафів за цькування. – Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.
– Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 – 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.
– Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

 Відповідно до листа МОНУ від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування) від 18.12.2018 №2657-VIII»

  1. В разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків Комісії, створеної у закладі освіти з розгляду випадків булінгу, повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та служби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.
  2. Виконується рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.
  3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.
  4. Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування ) та накладаються адміністративні стягнення:

– Цькування неповнолітнього карається штрафом від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 та 1700 гривень відповідно) або громадськими роботами від 20 до 40 годин.

– Така ж поведінка, вчинена групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, передбачає штраф від 1700 гривень до 3400 гривень або громадськими роботами від 40 до 60 годин.

– За булінг, вчинений малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14 до 16 років, тягне за собою накладання штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють.

Заяви щодо випадків булінгу можна подавати до кабінету заступника директора з навчально-виховної роботи, щодня З 08.00 ДО 16.30

Конотопська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14

Конотопської  міської ради Сумської  області

НАКАЗ

30.08.2019                                     м. Конотоп                                     № 85а а/г

 

Про забезпечення безпечних умов

для усіх учасників

освітнього процесу у школі

 

На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту»(ст.38), Закону України «Кодекс законів про працю України» (ст.142), Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», наказу Міністерства освіти і науки України від 06.01.2015 року № 2 «Щодо заходів безпеки у навчальних закладах», листа МОН України від 04.09.2014 року № 1/9-444 «Про забезпечення безпеки вихованців, учнів та студентів», керуючись п.86,90 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», Статутом школи, зважаючи на факти відволікання учителів та учнів під час освітнього процесу та враховуючи випадки проведення окремими батьками розмов на особисту тематику під час уроків, вияснення питань, що не потребують нагального втручання, з метою захисту здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, булінгу, приниження честі та гідності, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувачам освіти, попередження та запобігання можливості загрози терористичних актів, дотримання заходів безпеки під час навчання учнів у школі, забезпечення рівних прав і свобод усіх учасників освітнього процесу,

НАКАЗУЮ:

  1. Заборонити перебування будь-яких  сторонніх  осіб на території школи без попереднього погодження з адміністрацією та вищими органами управління освітою.
  2. Встановити такі вимоги до відвідування навчального закладу батьками учнів школи:

2.1. Дозволити батькам учнів 1-11-х класів, особам, що їх замінюють, родичам  школярів протягом навчального року проходити за необхідності в приміщення закладу освіти.

2.2. Рекомендувати батькам під час освітнього процесу очікувати на учнів у вестибюлі школи. У разі виникнення  необхідності термінової зустрічі з дитиною чи учителем повідомити про адміністрацію школи або класного керівника.

2.3. У разі, якщо під час освітнього процесу виникли певні проблеми зі здоров’ям учня, дозволити батькам безперешкодно зустрітись із дитиною, попередньо вказавши причину будь яким зручним способом.

2.4. Заборонити батькам відволікати учителів та учнів телефонними дзвінками під час уроків.

2.5 Затвердити  наступний порядок використання мобільних телефонів усіма учасниками освітнього процесу в навчальному закладі:

2.5.1.Під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон в режим « без звуку».

2.5.2.Під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитися на парті чи столі.

2.5.3.Визнати, що відповідальності за збереження гаджетів адміністрація та педагогічний колектив школи не несе.

2.5.4.Заборонити фотографування чи відеозйомку мобільним телефоном учасників освітнього процесу без їх згоди.

2.5.5.Не використовувати чужі мобільні телефони за для своєї мети.

  1. Учителям початкових класів:

3.1. Зустрічати учнів у вестибюлі школи з 8-10до 8 -30.

3.2. Після закінчення навчальних занять (згідно з розкладом) вивести учнів з приміщення класу і за межі  школи або передати їх батькам.

3.3. Учнів 1-6 класів, які самостійно йдуть додому, відпускати  з уроків виключно за заявою батьків.

  1. Вихователям ГПД повідомити батьків, котрі забирають учнів з ГПД, режим роботи групи, початок роботи і кінець.
  2. Черговим технічним працівникам:

5.1. Обмежити доступ сторонніх осіб на територію навчального закладу.

5.2.  Забезпечити супровід сторонньої  особи до кабінетів адміністрації школи або здійснити виклик учителя, до якого прийшов відвідувач, через чергового учня.

5.3. Доповідати терміново адміністрації школи про випадки виявлення проявів боулінга (цькування) між учнями під час освітнього процесу.

  1. Учителям школи, класним керівникам 1-11-х класів:

6.1. Проводити щоденний та щоурочний аналіз стану відвідування навчальних занять школярами.

6.2. Не відпускати учнів з уроку без поважних причин без дозволу адміністрації школи та відповідної заяви батьків.

6.3. Врахувати, що підставою для звільнення учнів з уроку є такі документи: довідка з медичної служби школи чи іншої медичної установи, заява батьків, попередньо завізована адміністрацію школи.

6.4. У разі відсутності учнів, які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин негайно повідомити про це адміністрацію школи, яка в свою чергу, невідкладно має надати відповідному територіальному органу Національної поліції та службі у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти.

6.5. Провести роз’яснювальну роботу з батьками про недопустимість відволікання учнів від навчальних занять для поїздок приватного характеру, рекомендувати їм вирішувати питання оздоровлення та відпочинку дітей, керуючись режимом роботи школи.

6.6. Вести постійне спостереження за відносинами між учнями, спілкуванням, поведінкою, невідкладно приймати міри при перших проявах булінгу у ввіреному класі.

6.7. Довести до відома учнів та їх батьків, що наказ набуває чинності з моменту опублікування його на сайті школи.

  1. Сторожам школи Демидку Ю.М., Трохимовському А.І., Чебакову М.С., Амеліну С.А.:

7.1. Забезпечити контроль за перебуванням на території школи, особливо у приміщеннях, осіб, які не причетні до забезпечення освітнього процесу, та режим безпеки для недопущення внесення у приміщення вибухонебезпечних та інших предметів, що можуть завдати шкоди здоров’ю і життю учнів та працівників школи.

7.2. Активно користуватися системою відео спостереження.

7.3.Щоденно перевіряти приміщення та територію школи на предмет виявлення підозрілих предметів, що можуть нести загрозу життю та здоров’ю учасників освітнього процесу.

  1. Назаренко Н.В., заступнику директора школи з навчальної роботи, довести до відома учасників освітнього процесу зміст даного наказу, розмістивши його на дошці оголошень та сайті школи.
  2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                                      І.В.Демеха

 

Кіберсекстінг і секстинг, в чому небезпека?

 

Серед молоді в сучасному світі поширений секстинг і кіберсекстінг. Не так давно про такі дії навіть й не чули. У вас може виникнути питання: «Що означають ці поняття і чи займається цим ваша дитина?» Ці дії ( секстінг або кіберсекстінг) означають розсилку сексуально збудливих повідомлень, непристойних фотографій або відео за допомогою мобільного телефону або Інтернету. Для багатьох сімей, де є підлітки, це є проблемою. Ви б хотіли обговорити це з дитиною, але як? Спочатку потрібно розібратися, чому деякі молоді люди розсилають за допомогою телефону непристойні зображення і чому це повинно хвилювати вас.

Причини

  • Підлітки, посилаючи непристойні повідомлення, фліртують з тим, хто їм подобається.
  • Буває, що підліток, піддається наполегливим умовлянням свого друга.
  • Іноді масову розсилку фотографій роблять, щоб розважити своїх друзів або помститися за розрив відносин.

Не важливо з якої причини, але, підліток, озброєний мобільним телефоном, здатний створити чимало проблем. У книзі «Кібербезпека» зазначається: «Одним натиском на кнопку можна зламати життя» (CyberSafe). Чи знаєте ви, що фотографія, яка вже потрапила в кіберпростір, вже не під контролем, і ніхто не знає, як вона буде використовуватися. Згідно з науковими дослідженнями багато підлітків відчували глибокий емоційний стрес і здійснювали необдумані вчинки, які в деяких випадках неможливо було виправити. Це можна навіть назвати свого роду цькуванням людини. У зв’язку з секстингом встають також питання правового характеру. У деяких країнах людям за такі дії пред’являють звинувачення в розповсюдженні дитячої порнографії і заносять в список сексуальних правопорушників!

Батьки! Якщо ваші імена вписані у договір на надання послуг мобільного зв’язку або Інтернету і ви не вжили заходів, щоб ваша дитина не займалася розсилкою непристойних знімків, то ви можете понести юридичну відповідальність.

Що робити в такій ситуації?

Встановіть правила. Ви, як батько, маєте право бути в курсі того, яка інформація зберігається в телефоні вашого сина чи доньки, але ви можете встановити для нього правила і попередити про наслідки їх порушення. Пам’ятайте: Діти повинні бути слухняні своїм батькам, бо це правильно! Це принцип.

Надайте допомогу в розумінні цієї проблеми. Наприклад, можна сказати: «Є різні думки про те, що таке секстинг. А як думаєш ти?». Або:« Які фото, на твій погляд, можна назвати непристойними?». Або:« У деяких країнах вважається злочином, якщо неповнолітній посилає іншому неповнолітньому чиєсь фото в оголеному вигляді. Як ти думаєш, це правильно?». Або:« Чому секстинг аморальний?». Вислухайте дитину, як вона міркує. Спонукаєте дитину гарненько подумати перш, ніж натиснути кнопку «послати фото», тому що через застосування ви навчите їх привчати їх розум розрізняти добро і зло.

Підготуйтеся до можливої ​​ситуації заздалегідь. Ви можете сказати своїй дочці: «Уяви, що хлопець наполягає, щоб дівчина прислала йому відверте фото. Як їй бути? Поступитися, щоб не втратити його дружбу? Відмовитися, але продовжувати з ним фліртувати? Розірвати стосунки? Розповісти все дорослим?». Допоможіть донці поміркувати. Такий же підхід можна застосувати і до сина. Адже ніхто не відміняв мудре прислів’я: «Що людина посіє, те й пожне»

Краще розвивати любов до добра. Наскільки для вас і вашої дитини важлива хороша репутація? Якою людиною він хоче стати? Як відіб’ється його поведінку на майбутньому в отриманні професії або навчання. Чи буде дитина згодом поважати себе, якщо б принизив іншу людину, розіславши його фото в непривабливому вигляді? Зайняла б ваша дитина, як ви вважаєте, тверду позицію в питаннях моральності?». Допоможіть йому мати « чисту совість.

Подавайте хороший приклад. Будьте чисті самі і нелицемірні. Чи показує ваше життя, що ви самі цінуєте ці якості? У книзі «Кібербезпека» говориться: «Нам самим потрібно бути хорошим прикладом і не дивитися непристойні і протизаконні зображення і сайти».

Порада

Якщо вам чи вашій дитині-підлітку ніяково говорити про секстинг, можна спробувати наступний підхід:

  • Ви можете привести чужий приклад, який трапився з вашими знайомими. Запитайте: «Зараз багато говорять про секстинг. Він дійсно настільки популярний?».
  • Дізнайтеся його ставлення до всього цього. Можна запитати: «Чи замислюються люди про наслідки секстингу?».
  • Запропонуйте йому: «Давай подумаємо, що ти будеш робити, якщо тобі пришлють непристойне СМС?».

Правила

 

поведінки учнів у Конотопській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

 

№14 Конотопкої міської ради Сумської області

 

  1. Загальні правила поведінки учнів у школі:

 

1.1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку уроків, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, знімає верхній одяг, міняє взуття і прямує до місця проведення уроку.

1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини.

1.3. Не можна без дозволу вчителів йти зі школи та з її території в урочний час. У разі пропуску навчальних занять учень повинен надати класному керівнику медичну довідку. Пропускати уроки без поважних причин забороняється.

1.4. Учень школи зобов’язаний приносить з собою необхідні навчальні приладдя, підручники, зошити, щоденник, та приходити до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.

1.5. Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й вчителі звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші учні – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

1.6. Учні бережуть майно школи, охайно ставляться як до своїх, так і до чужих речей.

  1. Поведінка на уроках:

 

2.1. При вході вчителя до класу учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час уроку.

2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно дати щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.

2.3. Якщо під час уроку учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозволу у вчителя.

2.4. Якщо учень хоче поставити запитання або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення уроку, учень має право покинути клас.

  1. Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять:

 

3.1. До початку першого уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвоника, з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.

3.2. Під час перерви учні зобов’язані: навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з класу; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; у разі спізнення на урок постукати у двері кабінета, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити сісти на місце.

3.3. Під час перерви учням забороняється: бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території школи.

3.4. Після закінчення занять учень повинен: акуратно одягнутися і покинути приміщення школи, дотримуючись правил ввічливості.

3.5. Черговий по класу: знаходиться в класі під час перерви; забезпечує порядок у класі; допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку.

3.6. Учні, знаходячись в їдальні: підкоряються вимогам чергового вчителя і працівників їдальні; дотримуються черги при купівлі їжі; проявляють увагу і обережність при отриманні і вживанні гарячих та рідких страв; вживають їжу та напої, придбані в їдальні; прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.

  1. Учні не мають права:

 

4.1. Пропускати уроки без поважних причин.

4.2. Під час перебування на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.

4.3. Знаходитися в приміщенні школи після закінчення уроків або позакласних заходів без дозволу працівників школи.

4.4. Використовувати мобільні телефони для ігор і спілкування під час уроків, відповідати на телефонні дзвінки під час уроків. При порушенні цього правила та на вимогу вчителя учень повинен вимкнути мобільний телефон, або передати вчителю до кінця уроку.

4.5. Використовувати ненормативну лексику, ненормативні вирази при спілкуванні між собою на території школи та відносно до працівників школи та педагогів.

4.6.  Скоювати дії, що призводять до пошкодження шкільного майна, яке знаходиться в приміщенні або на території школи.

 

 

Сумська  обласна  державна  адміністрація

ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ І НАУКИ

вул. Прокоф’єва, 38, м. Суми, 40016, тел./факс (0542)36-10-97, тел. 63-51-00

E-mail: [email protected]  Код ЄДРПОУ 39399524

 

07.02.201909-13/624                                               На № ________ від ________

 

 

 

 

Про  проведення  правопро-світницької кампанії «Стоп булінг!»   

Керівникам органів управління освітою

Директорам шкіл-інтернатів

Директорам закладів професійної (професійно-технічної) освіти

 

 

 

 

Доводимо до вашого відома, що в період з 04.02.2019 до 17.02.2019 Міністерство юстиції України проводить новий етап правопросвітницької кампанії «Стоп булінг!». Метою кампанії є роз’яснення положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VІІІ учасникам освітнього процесу.

Просимо долучитися до проведення заходів із роз’яснення положень Закону учасникам освітнього процесу та сприяти в їх участі представників територіальних органів юстиції, Національної поліції України, батьків, громадських організацій. Крім того, надсилаємо буклети, розроблені Міністерством юстиції України, для розміщення їх на сайті закладів освіти.

Інформацію про проведення заходів для узагальнення та інформування Головного управління юстиції у Сумській області просимо надати до навчально-методичного центру психологічної служби до 12.02.2019 за формою:

 

Кількість закладів освіти, у яких проведено правопросвітницькі заходи Кількість здобувачів освіти, що були задіяні в цих заходах
 

Додаток: на електронному носії.

 

 

Т.в.о. директора

 

 

 

 

Ю.ХАРЛАМОВ

 

 

 

 

 

Ірина Марухина 36 02 72

http://

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *