Критерії оцінювання учнів у 2025-2026 навчальному році
Критерії оцінювання учнів 1-4 класів!
Натисни ТУТ
Критерії оцінювання учнів 5-8 класів Нової ураїнської школи:
Оцінюванню підлягають результати навчання з навчальних предметів, інтегрованих курсів обов’язкового освітнього компонента навчального плану. Оцінювання результатів навчання предметів / інтегрованих курсів учнів 5-8 класів здійснюється з початку І семестру за 12-бальною системою.
Оцінювання результатів навчання учнівства здійснюється згідно з вимогами до обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом на основі компетентнісного підходу.
Результати оцінювання виражаються в балах (від 1 до 12) та/або в оцінювальних судженнях(формувальне оцінювання). Оцінювання здійснюють за визначеними критеріями, які дають змогу встановити відповідність між вимогами до обов’язкових результатів навчання, визначеними Державним стандартом, і фактичними результатами навчання, яких досягай учні й учениці.
Оцінювання результатів навчання учнівства з навчальних предметів, інтегрованих курсів здійснюють з урахуванням Критерій оцінювання за освітніми галузями додатку 2 наказу МОН від 02.08.2024 №1093 та листа МОН України від 14.03.2025 № 1/4895-25 «Про окремі питання оцінювання результатів навчання». На підставі оцінок за окремі групи результатів виставляють загальну оцінку результатів навчання за семестр. Оцінки за окремі групи результатів і загальну оцінку за семестр виставляють у класний журнал і свідоцтво досягнень. Річне оцінювання здійснюють на підставі загальних оцінок за перший і другий семестри, а результати такого оцінювання відображають у свідоцтві досягнень, яке видають учневі чи учениці щороку.
Оцінювання результатів навчання здійснюють із застосуванням таких способів і засобів:
усного (опитування індивідуальне, групове тощо);
письмового (окремі навчальні завдання, зокрема тестові з використанням ІТ, перекази тощо, а також діагностувальні роботи, диктанти й ін.);
практичного (дослід, практична робота, навчальний проект, учнівське портфоліо, спостереження, робота з картами, заповнення таблиць, побудова схем, моделей з використанням електронних засобів навчання тощо);
комплексного, що поєднує різні способи й засоби оцінювання, кілька змістових одиниць певної програмової теми / частини теми (якщо тема велика за обсягом) / кількох тем чи розділу і передбачають оцінювання (за кількома групами результатів або їх складниками).
Критерії оцінювання учнів 9-11 класів:
натисни ТУТ